Saturday, October 24, 2009

Ferdinand sedia kembali pamer sentuhan sebenar


FERDINAND dikritik hebat ekoran prestasi buruk sejak kebelakangan ini.

Tonggak pertahanan Manchester United, Rio Ferdinand bersedia untuk menangkis segala kritikan yang dilemparkan kepadanya akibat mempamerkan prestasi buruk sejak kebelakangan ini. "Saya seorang yang cukup bersedia untuk menangani segala kritikan itu tetapi individu yang perlu saya ambil perhatian ialah pengurus pasukan saya (Alex Ferguson).
"Orang boleh mengkritik dan membuat komen tetapi setiap kali saya dikritik, saya akan menghentikannya dengan mempamerkan aksi lebih baik. Saya pasti itu akan berlaku sekali lagi," kata Ferdinand.
Ferdinand didakwa mempunyai terlalu banyak minat terhadap bidang luar termasuk menguruskan produksi muzik dan perfileman.
"Pembabitan dalam penerbitan filem merupakan sesuatu yang bagus dalam karier saya tetapi bola sepak tetap menjadi keghairahan utama saya.
"Saya masih berharap dapat beraksi lagi lima atau enam tahun. Saya mahu julang seberapa banyak piala," tegas Ferdinand.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails