Sunday, September 27, 2009

Liverpool belasah Hull

Fernando Torres of Liverpool scores the opening goal Liverpool menunjukkan persediaan mereka untuk berkunjung ke Stamford Bridge minggu depan dengan membelasah Hull City 6-1 dengan penyerang sensasi mereka Fernando Torres berjaya menghasilkan hatrik.
Torres memerlukan hanya 11 minit untuk membocorkan gawang Hull dengan gerakan menarik beliau namun kesilapan pertahanan Liverpool membenarkan Geovanni menjaringkan jaringan penyamaan 3 minit kemudian.
Bagaimanapun, penyerang kebangsaan Sepanyol itu bangkit untuk menghasilkan gol kedua bagi memastikan Liverpool dihadapan pada separuh masa pertama. Dua minit babak kedua bermula melengkapkan Torres dengan jaringan hatrik pertama beliau musim ini dengan gerakan yang cukup menarik bagi meletakkan Liverpool mendahului 3-1.
Ketua pasukan Liverpool, Steven Gerrard terus menghadiahkan jaringan buat Liverpool dengan jaringan jarak jauh yang menarik sebelum Ryan Babel menyumbat dua gol pada tiga minit sebelum tamat perlawanan.
Kemenangan ini merupakan kemenangan ke 6 berturut – turut Liverpool dalam musim ini selepas tewas kali terakhir dengan Aston Villa di Anfield.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails