Tuesday, July 14, 2009

Peluang temui MU Jumaat ini



PENGURUS United, Alex Ferguson (dua dari kanan) bersama tiga pemain baru The Red Devils, Gabriel Obertan (kiri), Michael Owen (dua dari kiri) dan Antonio Valencia.


PEMINAT kelab Manchester United (MU) berpeluang menyaksikan kelibat pemain idola mereka itu tidak lama lagi apabila juara Liga Perdana England tersebut tiba di ibu negara Jumaat ini.

Bintang-bintang The Red Devils itu dijangka turun menjalani sesi latihan terbuka di Stadium Nasional, Bukit Jalil pada 17 Julai (Jumaat) bermula pukul 5.30 petang.

Sesi latihan tersebut dibuka kepada peminat setia United yang me- miliki pas untuk menyaksikan lati- han khas itu.

Kira-kira 50,000 peminat dijangka hadir bagi menyaksikan sesi lati- han kelab berkenaan yang dibarisi beberapa pemain bintang berkelas dunia.

"Kami mahu menggalakkan peminat The Red Devils datang lebih awal bagi memastikan mereka dapat berada di stadium pada masa yang tepat untuk menyaksikan sesi latihan tersebut," kata Ketua Pega- wai Eksekutif ProEvents International Sdn. Bhd., Julian Kam.

Skuad Manchester United akan berada di Kuala Lumpur untuk menentang pasukan pilihan Malaysia di Stadium Nasional, Bukit Jalil, Sabtu ini (18 Julai) pada pukul 5.30 petang.

Tiket untuk menyaksikan perla- wanan masih boleh dibeli menerusi talian hotline Ticketpro iaitu 03- 78807999 dan hanya tiket berharga RM58 sahaja yang masih ada.

Semua harga tiket yang lain telah habis dijual dengan baki tiket hanya tinggal 15,000 sahaja lagi.

Peminat yang akan datang menyaksikan sesi latihan dan perlawa- nan The Red Devils dinasihatkan menggunakan pengangkutan awam untuk mengelak sebarang kesesakan.

Siri jelajah Manchester United ke Asia 2009 akan bermula di Kuala Lumpur sebelum singgah di Jakarta (20 Julai); Seoul, Korea Selatan (24 Julai) dan Hangzhou, China pada 26 Julai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails