Friday, January 8, 2010

Vidic Tidak Mungkin Berpindah Ke Real Madrid.



Kemurungan mungkin membelenggu karier Nemanja Vidic kebelakangan ini namun ejennya menegaskan yang khabar angin perpindahan pemain itu ke Real Madrid bulan Januari ini tidak berasas sama sekali.

Vidic adalah antara watak utama yang membantu United memenangi tiga kejuaraan EPL namun khabar angin bertiup kencang selepas dia hanya dimasukkan di penghujung perlawanan ketika menentang Leeds di mana United tersingkir dari saingan Piala FA selepas tewas 0-1 hari Ahad lalu.

Adalah dipercayai Real Madrid sudah lama mengidam khidmat pemain antarabangsa Serbia itu, yang merupakan antara pemain pertahanan yang menyerlah dalam saingan EPL selepas berpindah dari Spartak Moscow dengan nilai 7 juta pound pada Januari 2006.

Khabar yang mengatakan Vidic kurang gembira di England sering dipaparkan di dada akhbar namun ejennya, Paolo Fabbri menafikan sebarang keinginan pemain itu untuk meninggalkan Old Trafford.

Lagipun, perpindahan pemain itu ke Real Madrid tidak mungin terjadi pada Januari ini pada ketika United sedang sibuk memburu kejuaraan liga domestik dan saingan di peringkat Eropah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails