Thursday, May 14, 2009

ProEvents yakin dapat bawa United ke Malaysia


AZZUDDIN (kiri) dan Julian Kam menunjukkan poster Manchester United Asia Tour. Turut sama Pengarah Urusan Ticketpro, Joanne Ong (kiri) dan Pengarah Urusan ProEvents, San Boon Wah.



Penularan wabak Influenza A dijangka tidak jadi halangan

PENGANJUR perlawanan persahabatan jelajah Asia Manchester United 2009 membabitkan Pilihan Malaysia menentang Manchester United pada 18 Julai ini enggan menekan butang panik berikutan kebimbangan penularan wabak Influenza A yang menyaksikan pembatalan acara sukan di seluruh dunia.

ProEvents yang diwakili Ketua Pegawai Operasinya, Julian Kam tetap yakin perlawanan itu akan diteruskan, namun tidak menolak sebarang kemungkinan sehingga tempoh muktamad, Jun ini.

“Kami akan memantau sebarang perkembangan. Keputusan akan dibuat pada Jun, tetapi buat masa sekarang mereka begitu fokus (dalam buruan musim ini) dan tidak mahu memperkatakan mengenai jelajah ini,” kata Julian pada sidang akhbar bagi mengumumkan penjualan tiket perlawanan itu di Desa Sri Hartamas semalam.

Turut hadir, Pengarah Urusan Ticketpro, Joanne Ong dengan pihaknya bertindak sebagai ejen jualan tiket dan Setiausaha Agung Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Datuk Azzuddin Ahmad.

Langkah meneruskan perlawanan persahabatan itu jelas melegakan selepas FAM membuat keputusan membatalkan Kejohanan Antara Benua bulan depan berikutan Influenza A.

Pada sidang akhbar itu, ProEvents mengumumkan tiket akan dijual dengan RM58, RM68, RM98 dan RM308 di cawangan Ticketpro di seluruh negara. Satu pra jualan tiket akan diadakan pada 22 Mei di kedai Nike Concept dan Al Ikhsan manakala jualan dibuka kepada umum pada 1 Jun ini

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails